2012 m. gegužės 22 d., antradienis

Trys mažučiai dėmesingumo stiprinimo įpročiai

Šiuos savo pačios atrastus žingsnelius savo tinklaraštyje "Mind Deep" aprašo psichoterapeutė ir dėmesingumo mokytoja Marguerite Manteau-Rao. Štai kokie jie:

1. Kasdien vos pabudusi ji primena sau, kad šiandien nori būti dėmesinga.
2. Pabaigusi rengtis keletui sekundžių atsisėda ant meditacijai skirtos kėdės ir pamedituoja.
3. Vakare atsigulusi apie pusę minutės praktikuoja atjautos meditaciją, linkėdama gero sau ir kitiems žmonėms.

Detaliau šiuos žingsnelius ir Marguerite patirtį kasdien juos kartojant rasite aprašytus tinklaraštyje.

1 komentaras:

  1. Dalinuosi šiuo liudijimu partneriams, kenčiantiems savo santykiuose, nes yra ilgalaikis sprendimas.

    Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl ištyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad daktarė Ellen, burtininkė, gali padėti susigrąžinti meilužius. Aš susisiekiau su ja ir ji už mane surengė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų mano vyras grįžo namo. Taip mes vėl susijungėme ir šeimoje buvo daug meilės, džiaugsmo ir ramybės.

    Taip pat galite susisiekti su dr Ellen, galinga burtų tvarkytoja ir ieškoti sprendimų jos adresu ellenspellcaster@gmail.com. Taip pat galite naudoti Whatsapp jam +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti