2018 m. kovo 1 d., ketvirtadienis



ĮSISĄMONINIMU GRĮSTA LYDERYSTĖ IR STRATEGINIS MĄSTYMAS
5-ių užsiėmimų dr. Juliaus Neverausko bazinio kurso mokymai Vilniuje

Įsisąmoninimu grįstos metodikos įgauna vis didesnį paplitimą Lietuvoje. Viena iš sričių, kurioje kyla nemažas susidomėjimas įsisąmoninimu grįstos psichologijos galimybėmis, yra verslas ir organizacijų bei žmogiškųjų išteklių valdymas.
Dirbant versle ir organizacijose dažnai susiduriama su lyderystės ir strateginio sąmoningumo bei mąstymo įgūdžių stoka. Šiuo metu šiai problemai spręsti vis dažniau pasitelkiama įsisąmoninimu grįstos psichologijos intervencijos.
Pastaraisiais metais atsirado galimybė sujungti metodikas, lavinančias strateginį ir kritinį mąstymą bei lyderystės įgūdžius su sudėtingomis neuromokslu grįstomis įsisąmoninimo intervencijomis. Ši sąjunga leidžia pasiūlyti palyginus trumpą, bet efektyvų metodą, pagerinti ne tik savęs valdymo įgūdžius ir veiklos produktyvumą, bet ir išplėsti jo pritaikymo sritį kritinio, strateginio sąmoningumo, mąstymo ir lyderystės kompetencijoms didinti.
Siūlome 5 užsiėmimų įsisąmoninimu grįstos lyderystės ir strateginio mąstymo (20 ak.val.) bazinį kursą, skirtą įvairių specialybių darbuotojams bei profesionalams, norintiems pagerinti savo produktyvumą, lyderystės ir strateginio mąstymo kompetencijas.
Dr. Julius Neverauskas pateiks praktiniams poreikiams pritaikytą programą, besiremiančią ir valdymo bei strateginio mąstymo ir įsisąmoninimo psichologijos naujausiais mokslo pasiekimais.
Užsiėmimų dalyviai gaus tekstinę ir vaizdo medžiagą.  
Mokymai planuojami ketvirtadieniais Vilniuje, VšĮ Neuromedicinos instituto patalpose (Slucko 6/ Lvovo 7) nuo 18 iki 21 val. šiomis dienomis:
·       2018 m. balandžio 12 d.
·       2018 m. balandžio 26 d.
·       2018 m. gegužės 3 d.
·       2018 m. gegužės 10 d.
·       2018 m. birželio 7 d.

Mokymo kurso kaina – 149 eurai.
Registracija vykdoma iki 2018 m. balandžio 1 d.  užpildant šią anketą 
https://goo.gl/forms/bcKBvIHVugPYWEUw1 
 arba el. paštu – info@psichoterapija.info. Telefonas pasiteiravimui +370 616 53444. 



2 komentarai:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dalinuosi šiuo liudijimu partneriams, kenčiantiems savo santykiuose, nes yra ilgalaikis sprendimas.

    Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl ištyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad daktarė Ellen, burtininkė, gali padėti susigrąžinti meilužius. Aš susisiekiau su ja ir ji už mane surengė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų mano vyras grįžo namo. Taip mes vėl susijungėme ir šeimoje buvo daug meilės, džiaugsmo ir ramybės.

    Taip pat galite susisiekti su dr Ellen, galinga burtų tvarkytoja ir ieškoti sprendimų jos adresu ellenspellcaster@gmail.com. Taip pat galite naudoti Whatsapp jam +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti