2018 m. gruodžio 25 d., antradienis

JULIAUS NEVERAUSKO INTERVIU MARIJOS RADIJUJE 2018 M. GRUODŽIO 17 DIENĄ APIE PSICHOTERAPIJĄ BEI ŠIEK TIEK PSICHOTERAPIJOS IR TIKĖJIMO SANTYKĮ


Kas nori gali pasiklausyti Juliaus Neverausko interviu Marijos radijuje apie psichoterapiją bei šiek tiek psichoterapijos ir tikėjimo santykį.
Pasiklausyti laidos galima paspaudus žemiau esančią nuorodą:



9 komentarai:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Draugai, čia yra vienas asmuo, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti asmenines diskusijas ir perkelti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visuomet patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų žmonių gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meile, karjera, sveikatos problemomis, kad ir kaip ten bebūtų, jis spėjo jus prižiūrėti. Mano atvejis buvo gana negražus, kol nesikišau į jį, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti per bet kurią iš šių laikmenų
    „WhatsApp / Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
    Viskas kas geriausia !!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti
  4. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact: drowoherbs@gmail.com I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via: drowoherbs@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir veiksite, o tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar to norite, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nematomos jėgos, nežinojusios, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  6. My name is LUCAS MORGAN am here to given the testimonial of how a bad hacker rips me off with a fake hacking instrument I end up paying money without getting my work done until I was introduced to Schwartz Software Program ( Schwartzsoftwarehackingprogram@gmail.com) CONTACT HIM : (+44- /744-82 ) 9-0030 ; who I was not sure about because of the bad experiences I got from the other hackers but I said let me give him a try I explain to him how I lost my money on a bitcoin investment scheme so he asks me for the wallet and I was thinking he could not do anything about it less than 72 hours he helped me to recover my bitcoin and he never charge money for all these services rather he teach you on what to do and where to get the software programs then he will teach you through the phone conversation he is the best Hacker so far and he helpings in recovering lost funds , wrong investment scheme, hacking of Social Media , Instagram hacking , Snapchat hack , Facebook hack , Gmail hacks , Yahoo mail hack ,Account hack he is so perfect in his job and have a speed respond Contact him on: Schwartzsoftwarehackingprogram@gmail.com or send chat him on WhatsApp (+44- /744-82 ) 9-0030 ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Esu tokia laiminga šia diena, nes man ką tik nutiko stebuklas, niekada nesitikėjau daugiau būti su savo vaikinu, bet dėka DR ELLEN, galingo burtininko, kuris tai leido. 2021 m. gruodžio 29 d. ieškojau internete, kaip galėčiau atkurti meilės gyvenimą, ir radau daug liudijimų apie DR ELLEN. Kreipiuosi į ją ir esu dėkingas už jos pagalbą, dabar mano vaikinas vėl su manimi. Ačiū, DR ELLEN, aš ir toliau liudysiu už jus. Galite pasitikėti DR ELLEN, kad išspręstų jūsų problemas % 100 ir sąžiningai susisiekite el. paštu: ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti
  8. Prarasti mylimą žmogų yra tarsi sudaužyti širdį į dvi dalis, ypač kai esi giliai įsimylėjęs tą žmogų, meilė yra esminė emocija ir turi galios daryti viską laimingai ir maloniai, bet atėjo laikas, kai mane paliko mano vyras. paliko mane dėl savo naujos padėjėjos. Jis sulaužė mūsų namus ir paliko mūsų 4 vaikus, išgyvenančius daugybę blogų emocijų. Viskas nutiko ne taip, o mano kadaise laimingi vaikai tapo nuobodūs ir tylūs, nes šalia nebuvo tėvo, kuris juos vadovautų ir apsaugotų. Po 3 savaičių internete pamačiau įrašą apie daktarą Ilekhojie ir, nors nieko nežinojau apie burtus, mano širdis spaudė mane ieškoti jo pagalbos. Jis paaiškino, kad ketina padėti susitaikymo burtui, kuris sugrąžins mano vyrą. Padaręs viską, kad jis galėtų atlikti susitaikymo burtą, mano vyras atleido savo padėjėją ir grįžo namo per 3 dienas. Ačiū, daktare Ilekhojie. Jei turite panašių problemų santykiuose ar santuokoje, susisiekite su gydytoju Whatsapp +2348147400259 arba el. paštu: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sutikau draugą, kuriam pasiskundžiau nesugebėjimu laimėti apčiuopiamos sumos, ir jis supažindino mane su daktaru Ilekhojie, kuris padėjo jam burti loterijoje ir laimėjo 800 000 USD. Susisiekiau su juo per jį ir jis patikino, kad laimėsiu daug, kai tik jis man atliks loterijos burtą. Jis paprašė manęs duoti jam 48 valandas, kad jis gautų viską, ko reikia mano loterijai, todėl laukiau 48 valandas ir jis nurodė man gauti bilietą, priklausomai nuo to, kiek mano širdis pasirinko. Nusipirkau Powerball bilietą ir tapau milijonieriumi, kai atėjo burtai. Dabar, kai buvau beveik benamis, turiu pakankamai pinigų įkurti savo verslą. Ačiū, dr Ilekhojie, esu dėkingas. Palieku jo kontaktus
    čia visiems, kuriems reikia sėkmės, kad laimėtų. Siųskite jam tiesioginę žinutę per WhatsApp +2348147400259)

    AtsakytiPanaikinti