2014 m. kovo 2 d., sekmadienis

10 priežasčių mylėti save, kitus ir gyvenimą jau šiandien

1. Ši diena yra realybė, ir mes DABAR renkamės, kokia ji bus.
2. Jeigu jau šiandien gyvensime kiek galime išmintingai ir su meile, mūsų išmintingi pasirinkimai savaime kurs jaukesnę ir malonesnę rytdieną.
3. Šiandien mes esame jaunesni, negu būsime kada nors ateityje, ir turime daugiau laiko, negu kada nors turėsime.
4. Galbūt svajojame, kad mylėsime save ir gyvenimą ateityje, kuomet mes, kiti žmonės ir pasaulis būsime tobuli. Tačiau ir ateityje, lygiai kaip dabar, mylėti galėsime tik tuomet, jeigu branginsime tai, kas gera, nepaisydami trūkumų. Šiandien - tokia pat tam tinkama diena, kaip ir bet kada ateityje.
5. Kartą moteris tarė zen meistrui: "Aš prieš dvi savaites padariau klaidą, ir negaliu liautis apie ją galvoti." Meistras atsakė: "Vadinasi, šias dvi savaites tu darai antrą klaidą." Nekartokime šios klaidos! Naujausi moksliniai eksperimentai patvirtina, kad ne kritika, o geranoriškumas ir atjauta sau bei kitiems labiausiai skatina mus augti ir keistis norimomis kryptimis.
6. Australų slaugytojos Bronnie Ware, ilgai slaugiusios senyvus žmones prieš mirtį, stebėjimai atskleidė, kad netikėtai daug iš jų gyvenimo pabaigoje apgailestauja dėl to, kad neleido sau būti laimingesni. Jie suvokė, kad laimė buvo jų pačių pasirinkimas. Kodėl mums nepasinaudojus proga įsisąmoninti tai anksčiau?
7. Žvelgdami į save ir kitus geranorišku žvilgsniu, galime pamatyti tuos bruožus, kurių, žvelgdami kritišku žvilgsniu, nematome, todėl negalime jų įvertinti ir jais pasidžiaugti.
8. Žmonės linkę vieni iš kitų perimti nuotaikas ir nuostatas. Būdami geranoriški sau ir kitiems, skatiname ir kitus tokius būti ir kartu didiname tikimybę sulaukti to paties iš aplinkinių.
9. Kol esame gyvi, sveiko mumyse yra daugiau, nei nesveiko. (Jon Kabat-Zinn)
10. Ši akimirka, šie metai, šis dešimtmetis ar net ir visas mūsų gyvenimas bet kokiu atveju praeis, tačiau tai, kam juos juos paskirsime, priklauso nuo mūsų. Jau DABAR.

2 komentarai:

  1. Taip pat svarbu, kad jeigu norime ką nors mylėti (save, kitus ar gyvenimą), tai prasmingiausiai tai daryti šiandien. Mylėjimas būtajame laike dažniausiai liūdnas, o būsimajame abejotinas....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, mano gerbiami žiūrovai, mano vardas JESSICA JENKINS, aš esu iš (FLORIDA, JUNGTINĖ VALSTIJOS VALSTIJOS) Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu liudijimu, man buvo įskaudinta ir sudaužė širdis, kai vyras paliko mane su mūsų vaiku, aš buvau sutrikusi ir nežinojau ką daryti, aš jį labai mylėjau, stengiausi viską, ką galėjau, kad jį sugrąžinčiau, bet visos mano pastangos buvo bergždžios, vieną ištikimą dieną paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji man papasakojo meilės burtų ratukas, vadinamas "LORD ALAGHODARO", kuris taip pat pastojo, kai ji ieškojo vaiko, aš niekada netikėjau burtais, bet pabandžiau, ar viskas pagerės, susisiekiau su LORD ALAGHODARO per kontaktinę informaciją mano draugas davė man, po kelių valandų man atsakė burtininkas, liepė pasilikti ir davė nurodymus, ką daryti, ir aš padariau tiksliai taip, kaip liepė, mano didžiausiai nuostabai, mano vyras, kuris man neskambino. labai 3 m., paskambino man ir pradėjo atsiprašinėti už visas skriaudas, kurias padarė man ir maldavo e kad jis nori grįžti namo su manimi ir vaikais, dabar jis mane mylėjo labiau nei bet kada anksčiau, mano gerbiami žiūrovai, broliai ir seserys, jei turite kokių nors problemų, susisiekite su juo ir aš duosiu 100% garantiją, kad jis išspręs jūsų problemos. tai jo kontaktai: Whatsapp: +1 424-571-9773 arba el. paštu: alaghodaroh@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti